Iran International ایران اینترنشنال (2024)

Iran International ایران اینترنشنال

آیدین آرام، عضو هیات رئیسه انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی اعلام کرد: به دلیل تحریم‌ها و قطع انتقال پول شرکت #سامسونگ به مصرف‌کنندگانش اعلام کرده از ۶ اسفند دیگر برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های پولی خود را نمی‌تواند در اختیار ایرانیان قرار دهد.

@iranintltv

43.7K views09:46

Iran International ایران اینترنشنال

در پی سقوط ماهواره جمهوری اسلامی ایران برای چندمین بار، فکر می‌کنید آیا ایران با وجود شرایط فعلی نیاز به ساخت و آزمایش ماهواره دارد؟
لطفا پیام‌های صوتی خود را در واتس‌اپ و تلگرام
ایران اینترنشنال به شماره 447830007000+ ارسال کنید.

@iranintltv

42.8K views10:00

Iran International ایران اینترنشنال

محمود صادقی، نماینده مجلس ایران در توییتر خود نوشت: وزیر اطلاعات طی نامه‌ای در پاسخ به نامه مورخ ۹۸/۶/۳۱ اینجانب درباره مظنونان ترورهای هسته‌ای، از درخواست تعیین شعبه‌ ویژه‌ای در دادسرای نظامی برای طرح شکایت متهمان خبر داد.

@iranintltv

43.5K views10:13

Iran International ایران اینترنشنال

1:15 This media is not supported in your browser VIEW IN TELEGRAM

سرخط خبرهای دوشنبه ۲۱ بهمن
@iranintltv

42.6K views10:34

Iran International ایران اینترنشنال

🔻تشدید موج برف و کولاک در ایران؛ لغو پروازها، انسداد مسیرهای روستایی و افزایش تصادف‌

🔹با تشدید و گسترش موج برف و کولاک در بیش از ۱۰ استان شمالی و غربی ایران،‌ هم‌زمان با تعطیلی مدارس بعضی مناطق و بسته شدن برخی مسیرهای اصلی و فرعی کشور، دسترسی به صدها روستا موقتا غیر ممکن شده است.

🔹رامبد نوذری، معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان، روز دوشنبه ۲۱ بهمن‌ماه گفت مسیر دسترسی به ۳۶۷ روستای این استان به دلیل بارش برف و کولاک بسته شده است.

🔹به گفته او، دست‌کم ۸۰ نفر از مسافران در جاده‌های این استان در راه مانده بودند که اسکان داده شده‌اند.

بیشتر بخوانید

@iranintltv

ایران اینترنشنال

تشدید موج برف و کولاک در ایران؛ لغو پروازها، انسداد مسیرهای روستایی و

با تشدید و گسترش موج برف و کولاک در بیش از ۱۰ استان شمالی و غربی ایران،‌ هم‌زمان با تعطیلی مدارس بعضی مناطق و بسته شدن برخی مسیرهای اصلی و فرعی کشور،

Iran International ایران اینترنشنال

2:16 This media is not supported in your browser VIEW IN TELEGRAM

گفتگو با حمید آصفی فعال سیاسی و روزنامه نگار درباره موج امتناع از حضور در رای گیری اسفندماه در ایران
@iranintltv

43.0K views11:10

Iran International ایران اینترنشنال

🔻بازداشت مدیر یک کانال تلگرامی در ایلام و دو شهروند در شیراز

🔹نیروی انتظامی از بازداشت دو شهروند در شیراز در ارتباط با اعتراض‌های سراسری آبان‌ماه و همچنین مدیر یک کانال تلگرامی در ایلام خبر داد.

🔹رهام‌بخش حبیبی،‌ فرمانده انتظامی استان فارس، روز یکشنبه ۲۱ بهمن‌ماه ضمن اشاره به بازداشت دو شهروند در شیراز گفت: «با هماهنگی مقام قضایی، ماموران انتظامی طی عملیات‌هایی جداگانه، این دو متهم ۲۳ و ۳۷ ساله را در مخفی‌گاهشان بازداشت و به مقر انتظامی انتقال دادند.»

🔹این فرمانده انتظامی افراد بازداشت‌شده را «عوامل بروز آشوب و اغتشاشات» خواند و گفت آن‌ها متهم به «ارتباط با معاند» از طریق تهیه و ارسال فیلم و عکس بوده‌اند.

🔹مقام‌های جمهوری اسلامی با وجود گذشت سه ماه از زمان آغاز اعتراض‌های معیشتی آبان‌ماه هنوز هیچ‌گونه گزارشی از تعداد شهروندان بازداشت‌شده و وضعیت نگهداری آن‌ها ارائه نکرده‌اند. این در حالی است که این بازداشت‌ها همچنان ادامه دارد.

🔹هم‌زمان در ایلام علی جمالی، رییس پلیس فتا، از بازداشت مدیر یک کانال تلگرامی با شکایت یک شرکت دولتی خبر داده است.

🔹به گفته این مقام انتظامی،‌ فرد بازداشت‌شده خود از کارکنان شرکت دولتی شاکی بوده که به اتهام «نشر اکاذیب» و «تشویش اذهان عمومی» بازداشت و به مراجع قضایی تحویل داده شده است.

@iranintltv

45.0K views11:23

Iran International ایران اینترنشنال

6:03 This media is not supported in your browser VIEW IN TELEGRAM

محمدعلی عزیزجعفری فرمانده‌ سابق سپاه پاسداران در توییتی نوشت قاسم سلیمانی در سرکوب اعتراض های سال‌های ۷۸ و ۸۸ نقش موثر و مستقیم داشته است.
گفتگو با علی افشاری تحلیگر سیاسی
@iranintltv

45.7K viewsedited 11:34

Iran International ایران اینترنشنال

3:48 This media is not supported in your browser VIEW IN TELEGRAM

رامین سیدامامی در دومین سالگرد مرگ مشکوک کاووس سیدامامی پدرش در زندان اوین از عدم پاسخگویی مسوولان جمهوری اسلامی ایران درباره جزییات این موضوع و ادامه پیگیری این مساله در مجامع بین‌المللی می‌گوید
@iranintltv

41.8K views11:47

Iran International ایران اینترنشنال

دادسرای ارشاد اعلام کرد: مدیران ٣ رستوران مشهور در تهران به اتهام «ایجاد فضای مغایر با شئونات اخلاقی و مذهبی» بازداشت شدند.

@iranintltv

42.9K views11:47

Iran International ایران اینترنشنال

🔹در آستانه سالروز ۲۲ بهمن ۱۳۵۷، روزنامه‌های نزدیک به حکومت تصویری تبلیغاتی را برای دعوت مردم به راهپیمایی منتشر کردند که سرفصل مشترک آن‌ها تصویر سلیمانی بود. پیش از این، علی خامنه‌ای هم‌زمانی ۲۲ بهمن امسال با چهلمین روز مرگ سلیمانی را معنادار خوانده بود. روزنامه‌های جوان و کیهان با تیتر «اقتدار سلیمانی‌ها» امیدوارند به بهانه سلیمانی هم شده راهپیمایی حکومتی ۲۲ بهمن پرشور باشد و آن‌طور که جام جم تیتر زده است، «رفراندوم وفاداری به نظام» را رقم بزند.

🔹در سال‌های اخیر، هم‌زمان با نزدیک شدن به سالروز انقلاب، این پرسش در مطبوعات و در گفت‌وگو با انقلابیون سابق و تحلیلگران سیاسی مطرح می‌شود که «دستاوردهای انقلاب چه بود». روزنامه اعتماد وضعیت تحقق شعارهای انقلاب را بررسی کرده و «میزان جمهوریت» را در چهل‌و‌یکمین سالگرد انقلاب اسلامی سنجیده است. آنچه اغلب نویسندگان اعتماد بر آن اتفاق نظر دارند تحقق شعار استقلال و امنیت ملی است که برخلاف شعارهای آزادی و حقوق اساسی، نمره قابل‌فبول‌تری دارد.

روزنامه‌خوانی ۲۱ بهمن
بیشتر بخوانید:
@iranintltv

ایران اینترنشنال هشدار وضعیت قرمز در اقتصاد ایران در آستانه سالروز ۲۲ بهمن ۱۳۵۷، روزنامه‌های نزدیک به حکومت تصویری تبلیغاتی را برای دعوت مردم به راهپیمایی منتشر کردند که سرفصل مشترک آن‌ها تصویر سلیمان

43.4K views11:56

Iran International ایران اینترنشنال

نیروی انتظامی از بازداشت دو شهروند در شیراز در ارتباط با اعتراض‌های سراسری آبان‌ماه و همچنین مدیر یک کانال تلگرامی در ایلام خبر داد.

@iranintltv

42.0K views12:29

Iran International ایران اینترنشنال

🔻ابهام درباره اصالت حساب توییتری محمدعلی جعفری

🔹رمضان شریف،‌ سخنگوی سپاه پاسداران، در واکنش به بازتاب و حاشیه‌های توییت جدید حساب کاربری منتسب به محمدعلی عزیز جعفری،‌ فرمانده کل پیشین سپاه پاسداران،‌ اظهار کرد این حساب از سوی او اداره نمی‌شود.

🔹شریف روز دوشنبه ۲۱ بهمن‌ماه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری مشرق‌نیوز اظهار کرد «مطلب منتشر شده در این حساب دقیق نیست و حساب کاربری هم توسط شخص سردار عزیز جعفری اداره نمی‌شود.»

🔹این در حالی است که پیشتر رسانه‌های نزدیک به سپاه پاسداران از جمله خبرگزاری‌های فارس و مشرق‌نیوز حساب توییتری جعفری را مورد استناد اخبار خود قرار داده‌ و تایید کرده بودند.

🔹سخنگوی سپاه پاسداران در همین زمینه اضافه کرد: «با توجه به شناختی که از حاج قاسم و مجموعه سپاه داریم، این توییت بستری برای عملیات روانی علیه سپاه است.»

🔹فرمانده کل پیشین سپاه پاسدارا ن در توییت روز یکشنبه خود‌ اعلام کرده بود که در جریان سرکوب اعتراض‌های عمومی طی سال‌های ۱۳۷۸ و ۱۳۸۸ قاسم سلیمانی،‌ فرمانده کشته‌شده نیروی قدس،‌ برای کنترل در «کف خیابان» حضور داشته است.

🔹این توییت با بازتاب و بازنشر گسترده در رسانه‌های خبری و اجتماعی داخل و خارج ایران مواجه شد.

🔹رد انتساب این حساب کاربری به عزیز جعفری در حالی است که خبرگزاری فارس پیشتر نوشته بود «به دنبال تشکیک صورت گرفته در مورد اکانت توییتر منتسب به سردار جعفری، خبرنگار فارس از دفتر سردار جعفری موضوع را پیگیری کرد و فیک (جعلی) بودن این اکانت تکذیب شد.»

🔹خبرگزاری مشرق‌نیوز نیز پیشتر چندین بار مطالب منتشر شده در این حساب کاربری را به عنوان حساب کاربری منتسب به عزیز جعفری منتشر کرده بود.

@iranintltv

47.3K views12:31

Iran International ایران اینترنشنال

4:56 This media is not supported in your browser VIEW IN TELEGRAM

گفتگو با امیر پوریا، منتقد و مدرس سینما درباره برندگان جوایز اسکار ۲۰۲۰
@iranintltv

45.1K viewsedited 12:40

Iran International ایران اینترنشنال

4:58 This media is not supported in your browser VIEW IN TELEGRAM

سازمان ملی بهره‌وری ایران، با هشدار نسبت به وضعیت اقتصادی کشور می‌گوید، برای نخستین‌بار در طول تاریخ ایران، تشکیل سرمایه از مصرف سرمایه در ایران ، عقب افتاده است.
گفتگو با فریدون خاوند، اقتصاددان
@iranintltv

45.0K viewsedited 13:54

Iran International ایران اینترنشنال

5:18 This media is not supported in your browser VIEW IN TELEGRAM

نهضت آزادی ایران ، جبهه ملی و حزب ملت ایران ، انتخابات مجلس شورای اسلامی را تحریم کردند.
گفتگو با کوروش زعیم، عضو هیئت رهبری جبهه ملی ایران
@iranintltv

44.4K views14:08

Iran International ایران اینترنشنال

🔻تعداد آوارگان ادلب به ۷۰۰ هزار نفر رسید

🔹سازمان ملل متحد اعلام کرد که نزدیک به ۷۰۰ هزار نفر بر اثر درگیری‌ها و خشونت‌های اخیر در شمال غرب سوریه آواره شدند.

🔹سخنگوی دفتر هماهنگی امور انسان‌دوستانه سازمان ملل متحد، روز دوشنبه ۲۱ بهمن، با ارایه تازه‌ترین آمار در این زمینه اعلام کرد که این تعداد از ماه دسامبر گذشته تاکنون و به دنبال حمله نیروهای ارتش سوریه علیه مخالفان مسلح در مناطق ادلب و حلب آواره شده‌اند.

🔹ارتش سوریه در این حملات از حمایت هوایی ارتش روسیه نیز برخوردار است.

🔹همزمان روز دوشنبه وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که پنج سرباز ترک در حملات ارتش سوریه در شمال غرب این کشور کشته شده‌اند.

🔹کشته شدن این سربازان ممکن است تنش‌ها میان آنکارا و دمشق را افزایش دهد.

🔹پیشتر رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه از مسکو خواسته بود که برای توقف حملات ارتش سوریه به رژیم بشار اسد فشار وارد کند.

🔹به دلیل نزدیکی منطقه ادلب به مرزهای ترکیه، نیروهای این کشور نیز درگیر جنگ در این منطقه شده‌اند.

@iranintltv

43.4K views14:09

Iran International ایران اینترنشنال

🔻دادگاه نخست روح‌الله زم با ۱۷ اتهام در پرونده برگزار شد

🔹نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده روح‌الله زم، بنیانگذار و مدیر کانال تلگرامی «آمدنیوز»، به صورت غیرعلنی و با ۱۷ عنوان اتهام مطروحه برگزار شد.

🔹جلسه دادگاه زم که پیشتر زمان دقیق آن اعلام نشده بود صبح دوشنبه ۲۱ بهمن‌ماه در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران با ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی برگزار شد.

🔹در حالی که رسانه‌های نزدیک به حکومت در گزارش‌های اولیه پرونده او را دارای ۱۵مورد اتهام عنوان کرده بودند، در خبرهای بعدی ۱۷ عنوان اتهامی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید

@iranintltv

ایران اینترنشنال

دادگاه نخست روح‌الله زم با ۱۷ اتهام در پرونده برگزار شد

نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده روح‌الله زم، بنیانگذار و مدیر کانال تلگرامی «آمدنیوز»، به صورت غیرعلنی و با ۱۷ عنوان اتهام مطروحه برگزار شد.

44.7K views14:12

Iran International ایران اینترنشنال

🔻کمیته حمایت از فریبا عادلخواه و رولان مارشال نسبت به صدور احکام سنگین علیه این دو زندانی هشدار داد

🔹کمیته حمایت از فریبا عادلخواه و رولان مارشال، با اعلام این که دادگاه این دو پژوهشگر زندانی در ایران، احتمالا پیش از تعطیلات نوروز برگزار می‌شود، درباره صدور احکام سنگین علیه آنان هشدار داد.

🔹این کمیته روز دوشنبه ۲۱ بهمن، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پنج روز پیش، از این دو جداگانه به مدت کوتاهی و بدون حضور وکیل نزد یک قاضی برده شدند.

🔹کمیته حمایت از فریبا عادلخواه و رولان مارشال اضافه کرده که قاضی به نظر می‌رسد که در جریان جزئیات کامل پرونده این دو نبوده و حتی نمی‌دانسته که عادلخواه دست به اعتصاب غذا زده است. قاضی فقط آنان را مجبور کرد که نامه‌ای را امضا کنند.

🔹قرار است که روز سه‌شنبه تظاهراتی در محوطه حقوق بشر در میدان تروکادرو پاریس در حمایت از عادلخواه و مارشال برگزار شود.

🔹چندی پیش ژان ایو لودریان، وزیر خارجه فرانسه، بار دیگر اعلام کرد که بازداشت فریبا عادلخواه و رولان مارشال، برای پاریس «غیرقابل تحمل» است.

🔹وزیر خارجه فرانسه گفت: «ما می‌دانیم که آنها در شرایط مناسبی قرار ندارند و با آنها همچنان به خوبی برخورد نمی‌شود.»

🔹عادلخواه پژوهشگر ایرانی فرانسوی و مارشال پژوهشگر فرانسوی از خردادماه در ایران در زندان هستند و به «اقدام علیه امنیت ملی» متهم شده‌اند.

@iranintltv

45.3K views14:38

Iran International ایران اینترنشنال

3:55 This media is not supported in your browser VIEW IN TELEGRAM

گفتگو با نوید غضنفری، عضو تحریریه ایران اینترنشنال درباره ویژگی‌های مراسم امسال اسکار ۲۰۲۰
@iranintltv

44.7K views14:42

Iran International ایران اینترنشنال (2024)
Top Articles
200+ earthquakes in SoCal: What's going on?
S&W My Chart
Tiny Tina Deadshot Build
Joi Databas
Mrh Forum
Ventura Craigs List
Jesus Revolution Showtimes Near Chisholm Trail 8
Morgan Wallen Pnc Park Seating Chart
Sotyktu Pronounce
Full Range 10 Bar Selection Box
What Is Njvpdi
Pvschools Infinite Campus
Cnnfn.com Markets
Walmart Windshield Wiper Blades
What is Cyber Big Game Hunting? - CrowdStrike
Bad Moms 123Movies
Khiara Keating: Manchester City and England goalkeeper convinced WSL silverware is on the horizon
使用 RHEL 8 时的注意事项 | Red Hat Product Documentation
Swgoh Turn Meter Reduction Teams
Invert Clipping Mask Illustrator
Jalapeno Grill Ponca City Menu
Nine Perfect Strangers (Miniserie, 2021)
Hennens Chattanooga Dress Code
Ups Drop Off Newton Ks
Doublelist Paducah Ky
The EyeDoctors Optometrists, 1835 NW Topeka Blvd, Topeka, KS 66608, US - MapQuest
Sandals Travel Agent Login
Wat is een hickmann?
Culver's.comsummerofsmiles
Ticket To Paradise Showtimes Near Cinemark Mall Del Norte
Parent Management Training (PMT) Worksheet | HappierTHERAPY
Brenda Song Wikifeet
Vlocity Clm
Rocketpult Infinite Fuel
Tirage Rapid Georgia
Ksu Sturgis Library
Merkantilismus – Staatslexikon
Ticket To Paradise Showtimes Near Regal Citrus Park
Www.craigslist.com Waco
Tunica Inmate Roster Release
Tgirls Philly
Rush Copley Swim Lessons
Pulaski County Ky Mugshots Busted Newspaper
Pike County Buy Sale And Trade
Spurs Basketball Reference
Iman Fashion Clearance
Minterns German Shepherds
Kushfly Promo Code
Food and Water Safety During Power Outages and Floods
antelope valley for sale "lancaster ca" - craigslist
Latest Posts
Article information

Author: Nathanial Hackett

Last Updated:

Views: 6046

Rating: 4.1 / 5 (72 voted)

Reviews: 95% of readers found this page helpful

Author information

Name: Nathanial Hackett

Birthday: 1997-10-09

Address: Apt. 935 264 Abshire Canyon, South Nerissachester, NM 01800

Phone: +9752624861224

Job: Forward Technology Assistant

Hobby: Listening to music, Shopping, Vacation, Baton twirling, Flower arranging, Blacksmithing, Do it yourself

Introduction: My name is Nathanial Hackett, I am a lovely, curious, smiling, lively, thoughtful, courageous, lively person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.